Gå til innhold

Fordeler med å få Jente eller Gutt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kun fordeler med å få jente, og kun fordeler med å få gutt!

Skrevet

Jeg har en av hver og de er akkurat like fantastiske. Om jeg får en til er det akkurat det samme hva det blir.

Om jeg skal være litt overfladisk er det jo litt morsommere å handle til jenta, det skal jeg medgi.

Skrevet

Som anonym 11.22. "Artigere" å handle til jente, men nå er det jo ikke noe argument til hva som er "best".

Alle har sin sjarm og sine unoter. Har selv kun personlig erfaring med jente, men stort sett alle mine venninner har gutter og før jeg fikk barn selv, syntes jeg at gutter var like enkle, umulige, gode, sjarmerende, søte osv. som jenter.

Ble litt pjatt pjatt dette, men tror ikke noe har mer fordeler enn det andre. Vi må jo bare være glade for de vi får uavhening av kjønn, og barna blir som de blir av ytre påvirkning fra foreldre og venner, så her er det mye opp til oppdragelse o.a. og ikke bare kjønn!

Skrevet

Jeg synes det er vel så gøy å handle til gutter.

Skrevet

Det er definitivt fordeler med å få jente eller gutt!

Skrevet

Guttene går oftere i guttebursdager og det er 100 000 ganger morsommere å handle gave til gutter...

Skrevet

Da vi fikk sønnen, så kikket jeg i butikkene - og tenkte herregud så mye fine jenteklær det er i forhold til gutteklær.

Nå har jenta kommer, og når jeg handler tøy tenker jeg - herregud så mye tøft det er til guttene, så masse sukkersøtt til jenter.

:o)

Begge våre har sine sider, både positive og negative.. :o)

Skrevet

vi har gutt, ønsket oss helst det, men hadde blitt akkurat like glad om det hadde blitt jente. Personlig synes jeg det hadde vært artigere å handle til jente, kanskje fordi jeg tiltrekkes rosa, hehe og det er mye mer jenteklær enn gutte klær, men er gøy å handle til gutt også.

Min kjære synes fordelen med gutt er at det er lettere å vaske baby når han har bæsjet, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...