Gjest Macy Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Kan en 8 mnd baby kjede seg? Blir han lei av å være inne med de samme lekene? Vi er selvfølgelig mye ute og rundt omkring, men i det siste har jeg merket at han virker litt misfornøyd med å ligge på gulvet med lekene. Må nevnes at han var litt syk for noen dager siden, kan det være det at han ikke er helt i storform?
Rampongi Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Kan jo være han surver for at han ikke er helt i form. Vi pleier å rydde vekk flere leker og gi vår pirat bare noen få å leke med. så bytter etter noen dager, da er plutselig lekene kjempespennende igjen. Men mulig det bare virker på mindre barn da, piraten min er straks 5 mnd.
*dreamteam* Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Slik var min baby også, ville ikke ligge alene på gulvet, men helst bare sitte på fanget, men etter at han begynte å krabbe ble tilværelsen helt annerledes. Nå vil han nesten ikke sitte på fanget i det hele tatt bare krabbe rundt og utforske verden. Har Piraten din begynt å krabbe enda da?
Gjest Macy Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Nei, han har ikke det, og vil helst sitte på fanget eller bæres...håper det blir bedre når han får til å krabbe da ;-)
*dreamteam* Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Ja det tror jeg, ble hvertfall mye bedre her:)
Rampongi Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Piraten ligger foreløbig i ro, men hun sparker godt i fra med bena og løfter rompa, så det er vel ikke lenge til hun er i fullt firsprang Foreløbig ruller hun dit hun har tenkt seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå