Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Svigerinna mi er gravid!!!! Det er kjempehemmelig! Hun hadde ikke tenkt å si det til noen før noen mnder. Men ååååååå det er så gøy! Da får vi baby samme året! Hun skal ha ca 5 mnder etter meg;) Hehe vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, måtte bare få sagt det til noen uten å avsløre noe. Hehe!
Dotten Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Grattis til dere begge og kos dere med voksende mager, barselturer osv. etterhvert!! Og stas at søskenbarna kan vokse opp sammen i så tett alder
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Gratulerer til dere begge:-) Kos å ha noen så nære å kose seg med i perm. tiden.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Så gøy Husker selv da min svigerinne fortalte at hun var gravid, og jeg skulle bli tante. Beste følelsen i verden.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Gratulerer! Selv har jeg en god venninne som er gravid, og jeg er den eneste som vet, utenom samboer'n hennes. Og jeg gleder meg massevis til å bli 'tante' (jeg er enebarn, så da blir hun som en søster)- synes det er kjempespennende og moro, er nesten like moro som da jeg var gravid selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå