Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Er det vanlig eller? Har venninner som spør hele tiden om vi skal finne på noe, og jeg sier at ja det må vi, og så legger vi planer, men når dagen er der avlyser jeg for jeg er så inni hampen trøtt og sliten! Kommer til å miste alle venninne mine til slutt!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Kjenner til det. Jeg har slitt hele svangerskapet ned kvalme og oppkast. Har hatt veldig behov for rutiner i hverdagen min, for å få flest mulig kvalitetsdager. Nå mot slutten er jeg stiv og tung i kroppen, kvalmen er litt bedre - men føler meg som en liten redebygger om dagen. Trives godt med å gå rundt i huset, småpussle og nyte stillheten. Føler meg som en liten eremitt;) istede for å legge planer, har jeg prøvd å fortelle andre at jeg heller må ta sånne ting på sparket, i og med at formen har vært så variabel. Alle har respektert og forstått det, og jeg føler jeg fortsatt blir inkludert. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 sånn er jeg og. Vært hjemme, og sjelden ute. Har vært kvalm også. Har ei venninne så maser så utrolig mye, enda hun vet jeg er dårlig. Blir sprø. Har vært med ei vennine en gang på 10 uker (!!!) Jeg er 17 uker på vei, og fremdeles ikke så sosial. Men det kommer vel senere får vi håpe?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Vi blir vel veeeeldig sosiale når babyen er noen mnd. Men da har vel alle vennene gitt oss opp! Nei får prøve å si det som det er. De fleste har jo barn fra før så de skjønner det vel! Har også to barn fra før av som krever sitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå