Gå til innhold

Lady/baby Comp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har begynt å bruke Lady/baby Comp i disse dager. Er det noen her som har erfaringer med det?

Håper det setter fortgang i prosessen her, er utålmodig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt babycomp siden oktober, men har veldig ustabile sykluser, så har ikke klart å fått noe statistikk fra den.

Men jeg har brukt fertilityfriend.com i tillegg, og det funker utmerket. Det får jeg grafisk oppsett av tempen og kan skrive inn andre tegn på eggløsning/graviditet.

Helt genialt med compen at det er alarm, og at all temperatur ligger inne, så slipper man å skrive ned hele tiden.

Så viss du har regelmessige sykluser er den helt kanon! Da får du spørsmål om du har mensen på den tiden du normalt sett venter, og den viser sjansene for å få gutt eller jente og termin.

Skrevet

Hei!

Jeg har bruk baby comp som prevensjon i nesten 2 år, før jeg nå prøver på unge, som vi håper sitter på første forsøk, ser i allefall sånn ut på baby compen.

Den er kjempekjekk, men du må måle i 2-3 sykluser før den har nok info til å gi riktige oplysninger om når el og slik er!

Den vil også gi beskjed om du ikke har el, eller om du ikke har nok hormoner til at egget skal sitte fast og mye annet også!

Jeg er kjempefornøyd med den! :)

Tok noen måneder før bruksanvisninga satt i hodet, så det er lurt å la den ligge i nattbordskuffa, slik at du kan ta den fram når du lurer på noe!

Lykke til med prøvinga! :)

Skrevet

Takk for tips.

Ser den med bruksanvisningen, jeg vil gjerne ha flere knapper å trykke på jeg. Så det har blitt mye trykking på de tra som er der:)

Jeg får smøre meg med tålmodighet, ikke akkurat min sterkeste side...

Skrevet

Jeg har ladycomp. brukt som prevensjon ei god stund før vi planla barn utifra opplysningene den gir. Satt på første forsøk! Aldri hatt så god oversikt over syklusene mine som etter jeg startet med den. Pluss ingen hormoner i kroppen, genialt! Så den blir tatt i bruk igjen når lillemor kommer i juni, dog som prevensjon :) (he he har jo egentlig ingenting her å gjøre da, men synes det er så kosli å gå inn hit av og til å lese om alle de som har fått positive tester :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...