Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har vært hjemmeværende i 3 år, og mannen har alltid forventet at det er shinet og middagen er klar når han kommer hjem. Har da hatt 2 barn hjemme. Nå skal jeg i jobb, eldste skal i barnehage og mannen skal ha pappapermisjon. Så sier han: "Du må ikke forvente at jeg skal ha ryddet eller laget middag når jeg kommer hjem altså, det får vi ta på ettermiddagen når du har kommet hjem". Javel, men når jeg er hjemme er det en selvfølge at jeg fikser alt før han kommer, og at jeg deretter tar alt av forefallende + barnestell på ettermiddag mens han sitter i sofaen? Urettferdig!
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Ha ha, du burde si at du forventer det samme av ham som han forventer av deg. Men naar det er sagt tar det jo litt tid aa faa rutiner paa plass. Det tok nok litt over to uker foer mannen min hadde saapasss kontroll at han fikset shina hus og middag klart til jeg kom hjem
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Den uretten har du nok lagt opp til selv du. Hvorfor har ikke du krevd mer av han når du har vært hjemme?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Fy Fader! Forlang akuratt som han, middag på bordet og skinnende hus! Se om han sier noe da?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå