Gjest Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Hun skal sannsynligvis være tiger i karnevalet i barnehagen til fredag, og da har jeg lyst å tegne nesa svart og streke opp noen værhår i ansiktet hennes Har en sånn kull-eyeliner jeg tenkte å bruke, er det ok, eller bør jeg la vær? Tenker på uttørking av hud osv.. Jeg regner jo med det skal gå greit, men får høre med dere som kanskje har litt erfaring;)
meg & to små vampyrer Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Ja, det må vel gå greit? Jeg har hvertfall gjort det så lenge guttungen har deltatt på karneval. Det er jo ikke som om jeg sminker hele fjeset hans med eyeliner hver dag heller;) he he:)
Gjest sug lut Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Ikke med svart kohl i hvert fall, det går aldri av. Jeg lot storebror tegne over mesteparten av lillesøster da de var yngre, til stor glede for begge, og i trygg forvissning om at det gikk av med øyemakeupfjerner. Det stemte altså ikke, og siden han da hadde tegna stygge ansikter og skrevet ikke helt gangbare ting på mage og rygg (sommer) ble det oftere bad enn vanlig, for å si det mildt. Satt faktisk i flere dager og to-tre bad.
Mom2Two Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Ellers selger de ansiktsmaling i farger enkeltvis på Standard f.eks. Minsta har vært tiger noen ganger, og jeg har svart og gul ansiktsmaling:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå