Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Bestevenninnen min er et aldeles fantastisk menneske. Hun er den jeg har det aller morsomst med her i verden (inkludert min mann), og vi snakker om absolutt alt (kroppslige lyter, sex, onani, samliv, ja virkelig alt). Vi setter begge forholdet vår høyt, og vet at den andre er 100% lojal. Vi forteller ingen andre det vi sier til hverandre, men er ikke fullt såå høytidelige når det gjelder å dele informasjon oss i mellom som andre venner har fortalt. Jeg er så inderlig glad for at jeg har henne. Har mange andre gode venninner, men ingen som jeg kan si ALDRI irriterer meg, og som får meg til å le uansett humør.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Jepp. Men jeg har også ei venninne jeg ikke kan dele noe med om jeg ikke ønsker at resten av verden også skal få vite det. Det finnes nok flest av den siste typen dessverre Men det er deilig å ha ei venninne som man stoler maks på, og som du vet at klarer å holde kjeft! Som godtar deg som du er og ikke ser ned på deg for noe (så lenge du holder deg til lov og rett.....!!).
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Du er heldig som har en sånn venninne!! Ta godt vare på vennskapet deres!
Gjest Sauen og ungene Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Nei, har nok ikke en sånn. Har derimot mange som har skuffet og sviktet meg. Jeg har hatt et par skikkelig gode venninner, men vi har sklidd fra hverandre og bor på hver våre kanter av landet. Møtes enda om vi er i nærheten og snakker på telefonen, men det blir liksom ikke det samme...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Ja, jeg er så heldig å ha en sånn venninne.. Til våren er det 25 år siden vi møttes for første gang, og det sa klikk! Siden da har vi alltid vært hverandres bestevenninne, har aldri kranglet selv om vi har vært uenige, fint å ha noen man vet holder på hemmeligheter, som støtter opp om deg og som man selv kan være til støtte for! Må ta meg selv i nakken av og til, for å sette av tid til besøk.. Men uansett hvor lang tid det tar mellom besøk eller at vi finner på noe sammen, så er vi helt på nett når vi møtes!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 JAAAAA! Hehe...min bestevenninne Vi prater også om alt. Merker at tiden går så altfor fort når jeg er ute med henne. Vi liker det meste av mat og filmer, men har også andre interesser som vi ikke har felles. Men det er det som gjør vennskapet så spennende. Noen ganger gjør vi ting som hun liker, og noen ganger gjør vi ting som jeg liker. Kjempe kos å ha en sånn venninne
Tweak Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har også ei sånn venninne! Hun er god som gull! :-D
thea - M har gull i gulping Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 Ja det har jeg:) Jeg har det sånn med nesten hele jentegjengen.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #9 Skrevet 10. februar 2010 Hadde ei, men hun døde ifra meg! Savne savne savne! Ta vare på hverandre, man vet aldri når ting snur drastisk. Håper jeg en dag kan finne min besteveninne, hun er vel der ute en plass?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå