Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Hvilket rengjøringsmiddel bruker dere til dette ? Er dere fornøyd med det?Jeg har brukt euroshopper sin all-round-sak, men føler ikke at det tar noe godt tak...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har parkett i hele huset, og vasker som regel bare med litt grønnsåpe. Av og til ei gul ajax-flaske for gulv, vet ikke helt hva den heter:) Flisene på badet tar jeg bare med jif-baderomsspray, og en mopp med rent vann. Det blir fint... Mange anbefaler å vaske gulvene i litt zalovann også, det løser jo opp fett, så er sikkert ingen dum ide:)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Aha! Skal prøve zalo. Takk for tipset :-D
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Ajax professional (sjokkrosa flaske) er veldig god dersom det er vanskelig å få gulvet helt rent. Ellers tyr jeg ofte til zalo selv, funker bra:)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Jeg prøvde zalo på noen av flekkene her i stad, men det funka ikke, så jeg får gå til innkjøp av ajax proffessional da tenker jeg. Takk for tipset. Beklager alle skrivefeil..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Bruker bare microfiber og lunkent vann. Ajax hvis gulvet er seigt, som f eks på kjøkkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå