Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Han der er en av få i Norge som er sertifisert til å nakkefoldskanning og sjekk av nesebein ved tanke på f.eks downs syndrom tilfeller. Var på Ul på sykehuset og jeg spurte på det md å få tatt den sjekken på mitt sykehus, men avdelingsoverlegen sa at vanlige sykehus hadde ikke bra nok ul maskiner til å si med sikkerhet det ene eller det andre, men at riksen hadde dette av de vanlige sykehusene, jeg er noen mnd unna for å få en sånn screening tilbud, derfor sa de jeg måtte på det private markedet for å få sjekket det, men kun noen få private i norge var sertifisert til å sjekke ordentlig sånne ting. Ble anbefalt den klinikken på Jessheim, en mann som driver stedet. Noen som har vært der og syns det var ok behandling å få der? Eller har hørt om noen som har vært der?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 jeg vil anbefale det.Synes de tok se god tid og var nøye og bekreftet at alt var bra.Og fikk et friskt barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå