Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Har søkt lille gutt over i ny bhg fra 1.august, og vet fristen for å få svar på 1.opptaket er 1.mars i vår kommune.. Kan nesten ikke vente Kommer han inn der, får jeg automatisk snuppa i magen inn der høsten 2011.. Da blir jeg glad da
3småtroll♥ Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Kjenner følelsen:) Har søkt lilleknott her over i ny barnehage fra høsten av også så det blir spennende! Har plass i samme barneh. som søsteren nå, men hun skal begynne på skolen til høsten og de går i en barnehage litt unna her vi bor. Har flytta, men lot barna beholde barnehagen de var i, men nå hadde det vært fint hvis han fikk byttet- den jeg har søkt i ligger i nabogaten vår;)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2010 Ja, den jeg har søkt i er også rett oppi gata Den han har nå ligger på andre siden av byen, og tar fryktelig mye tid på morgenen ved levering. Er veldig fornøyd der og, men vil gjerne ha han nærmere - og med barn han skal gå på skole sammen med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå