Be Cool Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Hei Kristina! Lurer på om du får opp noen graviditet på meg snart og evt kjønn? Har en sønn fra før og er født 130974. Er såååå lei av å prøve og lurer så veldig på om vi kan håpe at det skjer noe snart Tusen takk på forhånd!!
Mamma til en<3 Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 fikk opp gutt med engang, men det kan være jeg fikk opp gutten du har fra før Er du alt gravid? Vis ikke trur jeg IKKE det er lenge til, føler sterkt graviditet rundt deg.. Så trur du er/blir gravid om/innen april. Får opp Februar/Mars faktisk... Så trur du har god mulighet for og bli gravid denne eller/og neste mnd.. Lykke til
Be Cool Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2010 Takk for raskt svar, kjære deg! Nei, jeg er nok ikke gravid nå, har akkurat hatt besøk av TR Men hadde vært gull om jeg ble det snart. Tussimor her inne har også spådd februar/mars på meg og at det blir en gutt, så det blir spennende å se! Håper dere har rett (Skal holde dere oppdatert) Ha flottanes dag!
Mamma til en<3 Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Okei.. Ja, lykke til iallefall.. Takk for det, det må du også ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå