Gå til innhold

muligens gravid!?!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

mistet tvillinger i desember.. var utrolig vanskerlig, siden jeg var i slutten av uke 21 og starten av uke 22...

har hatt to normale mens sykluser etter det.. hadde ferdig mens forige uke... men, i går fikk jeg blødning igjen, siden jeg slipper 2 egg rett som det er, så sa legen at det kan være det ene egget har holdt seg intakt.. med andre ord, det kan jo hende..!

har følt meg lettere kvalm/oppblåst i dag, men tror nok det kommer av at jeg har vært syk i to uker... uansett.. føles lenge å vente en månde for å få testet! haff..

Fortsetter under...

takk :-) ja.. har ikke turt å si noe til samboeren om dette, men har derimot sagt at jeg ikke føler meg helt i slaget enda, siden jeg har vært syk i to uker, så.. da er det grunn til å holde seg i ro.. er så redd for at han skal overtenke det hele, og bli super skuffa om jeg ike er gravid.. så holder tett til jeg har fått testet..

er nå det er greit nok å gå arbeids ledig.. ;-)

tror ikke jeg kommer til å bli noe hysterisk.. tror jo egentlig ikke jeg er gravid igjen.. tror derimot det er syklusen min som er litt rar :-P er litt for mye å håpe på, at jeg er gravid allerede nå, siden vi først startet prøvingen i slutten av januar...! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...