Mammaen te prinsesså<3+en til Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Jeg 10+3, og lurer på når dere sa det til de kommende storesøsken? Har liksom tenkt å vertfall holde det til jeg er i uke 12 og det er offisielt, siden hun er 3 år:) Hehe, hun har allerede begynt å se på magen min, og si:"du har litt stor mage mamma":)
mamman&prinsessene Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Jeg hadde tenkt til å vente til jeg hadde gått 12 fullgåtte uker og er glad i dag at jeg ventet, gikk inni 10. uke i dag og har mistet, og jeg er glad datteren min slipper å bære en sånn sorg.
Ladybug~N&E Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 vi fortalte det til eldstemann på 8 når vi var godt over 12 uker. nesten 14 tror jeg. forrige gang fikk han vite det etter en tidlig ultralyd i uke 10. litt skummelt mtp hvordan han reagerte da vi mistet i uke 12 sommeren før men heldigvis gikk det bra. derfor vi ventet lenger denne gangen. også fordi vi ikke hadde tidlig ultralyd denne gangen. minstemann på 2,5 fikk vite det etter ordinær ul.
2 boys & now pink Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Når nr 2 var ventet var jeg 6 uker på vei.. Nå er jeg snart 8 og har ikke sagt det til dem ennå, men blir sikkert ikke så lenge til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå