Gå til innhold

Nå er jeg plastra:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flink du er,da har du hvartfall tenkt mye på det,og tatt en beslutning:)

Jeg har prøvd tyggis..det funka når det "toppa " seg,om du skjønner..men det funka ikke i lengden..Derfor tror jeg plaster er bedre..det er jo et depotplaster,som gjør at man får nikotin hele tiden..sånn at man ikke kommer til den toppen hvor det er helt jævlig..

Satser og Håper på at det her skal funke :)

Og man blir blir visst kjempedårlig om man røyker med plaster..og det hjelper jo ikke ta det av seg for å ta en røyk,da det fortsatt sitter lenge i kroppen etterpå,så da kan man like gjerne ha det på..for om man er røyksugen kl 15,og tar av plasteret,så kan man ikke røyke før kanskje 10 timer etterpå,for å slippe å bli syk:)

Det her klarer vi :)

HI

Annonse

Jeg har brukt nikotintyggis ved røykeslutt - med stort hell! Jeg ser du skriver at tyggis ikke har fungert for deg, og man må jo finne det man liker selv, så jeg har stor tro på plaster for deg:) Det er jo i prinsippet det samme... du blir kvitt den psykiske/sosiale avhengigheten først, mens du har nikoninplasteret, for så å ta tak i den fysiske avhengigheten, som vel egentlig er den enkleste, men kan kjennes som den mest intense..

Jeg vil bare råde deg til å være forberedt på at det blir hardt (i motsetnng til Allan Carrs råd), slik at du ikke gir opp hvis du føler sug. Plasteret gjør ikke at du ikke vil føle sug, men det vil dempe det.. Jeg mener bestemt at det å slutte å røyke kan sammenlignes med å gå gjennom en slags sorg.. Sorget over en tapt venn og en støttespiller på en måte.. Men, nå vet du jo at denne røyken ikke egentlig er en venn... Det gjør sorgprosessen noe enklere.-)

Husk at når du bruker plaster eller andre nikotinpreparater øker du sjansene for å greie å bli røykfri betraktelig!

Lykke til:-)

Så bra,kjempegodt å høre at det funka for deg:) Blir så glad når jeg hører om folk som slutter å røyke:)

Nei,med plaster kan jeg ikke gi etter for røykesuget heller,for da blir jeg dårlig..det er det som er så greit å tenke på for min del..for før når jeg har prøvd å slutte,så lurer jeg meg selv til at jeg bare skal ta EN røk,for å finne ut om den smaker..

Det kan jeg ikke med plaster:) Ingen vits å ta av plasteret,for at jeg skal røyke om 10 timer lissom:)

Er forberedt på at det kommer til å bli hardt..jeg har hatt 2 dager nå,som jeg på en måte har sagt "hadet" til røyken,vet det hørs teit ut..men som du sier;røyken er faktisk vår beste venn,og mister man sin beste venn,vil man føle sorg..

Det er en venn som jeg har hatt i 14 år,så det blir så klart trist..men mest deilig,når jeg er over det verste :)

Men vet du om man kan bruke plaster og evt tyggegummi eller inhalator ved siden av? Bare om det skulle bli skikkelig ille?

Nå er jeg bare på min 2 time med plaster,så er ikke ille nå..men tenker på senere..?

Nå har jeg det sterkeste plasteret,21Mg

Takk for Lykke til og fine ord,det hjelper)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...