Bibbien Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Hvor kan jeg ta privat ul i Stavanger området? Kunne virkelig tenkt med det, er i uke 6 og ikke kvalm har generelt lite symptomer (har tatt 4 tester som er positive) og det er underlig siden jeg har vært voldsom kvalm/kastet opp med de 2 andre fra uke 5/6. Er bekymret denne gang, har ikke trengt og tenkt på det før....
sisseln Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Prøv Sigrids ultra i byen, rett ved Hansenhjørnet. Du kan bare google så finner du telefonnummeret. Det koster 500 kr for 1/2 time. Ho er veldig flink og koselig:)
tiril Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Jeg var hos jordmor Janne på Colosseumklinikken i dag for ul (er 7+ 5), samme pris for 1/2 time, altså 500. Søk på henne, så får du opp hjemmesiden hennes. Veldig koselig dame!
Bibbien Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2010 Tusen takk for svar Jeg har nå fått time hos Sigrid neste torsdag. Kjenner jeg gruer meg, men godt og få sjekket om alt er iorden.
mammantilT&I Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 var også på tidlig UL hos Sigrid i uke 9+3.. hun var veldig koselig, og vi roet oss fort ned...som deg var vi bekymret og ville sjekke at alt var ok m bebis før vi fortalte nyheten til familien.. den gang så vi en liten reke på 2,5 cm som hadde 170 hjerteslag i minuttet<3 nå er vi 26+4 på vei og venter en liten jente i mai;) Lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå