Gå til innhold

damer.....trenger litt erfaring fra dere. har så vondt...

Anbefalte innlegg

er på rugedag 10 i dag. har i de 2 siste dagene hatt så vondt i området livmora/blæra mi. er ubehagelig å gå,springe og bøye seg. har aldri hatt det slik før, og har hatt en del forsøk...noen som kan vite hva dette er? kan vel umulig være ett godt tegn?

Fortsetter under...

Det kan være et godt tegn det... :) Kanksje noe har festet seg og det du kjenner er smerter i livmor som har begynt å strekke seg :) Jeg hadde det iallefall veldig sterkt slik forrige gang jeg ble gravid :)

Krysser fingrene for deg!!!

Hei!

Jeg har også hatt en del vondt etter uttakene mine. Det kan sikkert skyldes ulike ting, eksempelvis kan du være overstimulert av medisinene, slik tilfellet har vært for meg. Men det kan også være et symptom på graviditet, såvidt jeg har forstått. Jeg har snakket med ei her inne som hadde store smerter og veldig oppblåst mage i rugeperioden, og der gynekologen sa at det kunne være tegn på graviditet. Det viste seg også at gynekologen hadde rett :-) Så hvis smertene er store synes jeg du burde kontakte lege og få det sjekket så raskt som mulig. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...