Gå til innhold

Thailand..... Noen som har vært der med små barn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker og reise til Thailand i påsken men fortsatt usiker på hvor det er best og dra når man har små barn, også iforhold til tid på transport fra flyplass til hotell.. vi vil jo ike sitte så altfor lenge i en varm buss når vi lander etter en laaang reise. Vi har reist mye så hun er vant til fly og vært i utlandet flere ganger. Men vi har ikke vært i Thailand tidligere. Og ikke reist så lang strekning.

Og noen som vet om man burde vaksinere seg/barnet ?

Noen som har vært der med eller uten små barn som kan dele sin erfaring, gi noen tips og anbefale hotell ?

På forhand takk (:

Fortsetter under...

Skrevet

Heisann!

Vi var i Thailand med våre to barn som da var 4 år og 3 mnd. Det er den beste ferien vi noen gang har hatt. Var i phuket en mnd (mars), leide privat leilighet via noen på finn.no. Byttet fly i bangkok. Fra flyplassen i phuket til der vi var tok det ca 25 min med bil. Vi hadde avtalt henting med de vi leide av.

Vaksine er anbefalt, men jeg husker ikke i farta hvilke. Tok i allefall det som var anbefalt + en drikkevaksine mot "feriemage". Minste på 3 mnd fikk ingen vaksiner.

Selv om det er lang reise anbefaler jeg det virkelig, men jeg ville vært der i allefall 3 uker.

Lykke til med valget!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...