Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 har en uke til termin. slimproppen gikk kl 5 i dag morges. har vondt i rygg og mage.. og det er rett og slett vondt når beby rører på seg!!! Det skyter liksom ilende smerter gjennom magen! er kjempe kvalm.. kan jo bare være magen som er litt i ulage også!? prøvde forresten rikshospitalets sexoppskrift i går kveld har hatt to styrtfødsler, som berre har begynt så vagt og forskjellig, å så er det pang i gang uten pauser, så jeg er så redd jeg ikke kommer frem før noe skjer har 40 min å kjøre til sykehuset... magen strammer seg veldig innimelom. og det river og sliter.. kjenner det med andre ord godt, men alle sier at kynnere er så mye vondere om man har født flere ganger før..... helt umulig å vite, og jeg har allerede vert innom føden tre ganger den siste mnd av forskjellige grunner. så jeg har ikke så lyst å ta turen
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Henger meg på her.. vanskelig og si.. Jeg har hatt det slik i 4 uker allerede, og det er enda 4 uker til min termin :-((' Er selv redd for bomturer slik jeg hadde med nr 3, da var det mye inn og ut av sykehus...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 uff ja det er vanskelig dette jeg får bare vente å se.. lykke til hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Anonym 08:11 her... Da jeg fikk nr 2 & 3 begynte det med at vannet gikk, da vet en at en er i fødsel... så jeg går og håper at fødsel nr 4 også starter med at vannet går... da vet jeg det liksom.... Med alle vonde maseriene og murringene jeg har hatt hver 20-30 min i 2 dager, så plutselig bomstopp, det gjør meg bare mer forvirret og ikke minst utslitt før det er skikkelig fødsel på gang...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 i går var en stille dag for meg.. ingen kynnere eller murringer i heletatt!! men i dag er de tilbake for fult!! man blir utslitt ja... bare denne ventingen gjør meg små gal! har to små hjemme som jeg også må ta meg av, men jeg fungerer ikke for tiden! skikkelig dårlig samvittighet... på meg har de måttet ta vannet kort tid før barna er født.. så jeg venter ikke at vannet skal gå denne gangen heller.. er jo en ganske stor sjangs for at dette skjer med deg denne gangen også da!? utrolig spennende dager!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå