MissTaurus Skrevet 11. februar 2010 #26 Skrevet 11. februar 2010 Melder meg inn i gratulasjonsklubben! Det blir spennende å følge med deg videre.
MamT2? Skrevet 11. februar 2010 #27 Skrevet 11. februar 2010 Så hyggelig lesing!!! Krysser det som krysses kan for at den sitter denne gangen. Nå er det bare hell og lykke på veien!!
Ugla er mamma! Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #28 Skrevet 11. februar 2010 Det varmer masse med alle gode tanker. Godt å vite dere heier på oss! Vi gjør det beste for å beskytte oss mentalt, har tenkt overraskende lite på de disse dagene. I forhold til hvor viktig det er for oss.. Men mandag kjører vi på med første ul.. da får vi sjekket om det er exu ihvertfall. Samt registrert at jeg er gravid, slik at dette regnes som en tredje graviditet i forhold til eventuell utredning om vi mister. Fortsette å krysse jenter. Har fått litt tips fra "hemmelige gravide" her om medisiner jeg bør teste for å redusere snnsynligheten for å miste. Tar gjerne imot flere tips om noen har.
luna+gravid Skrevet 14. februar 2010 #29 Skrevet 14. februar 2010 jippi!Gratulerer så mye begget to!Dette var jo allurat som jeg hadde bestilt! Ja, nå holder det hele veien skjønner du, vær trygg på det! Hold oss oppdatert på morgendagens resultater, skjønner at du har visse forbehold! Selv skal jeg på ordinær UL i uke 18 imorg, og er redd som man er etter å ha mistet ganger 3. Lykke til, velidg glad på dine vegne!
Barnedrøm Skrevet 14. februar 2010 #30 Skrevet 14. februar 2010 Wow kult Ugla, dette er bare knalle og gode nyheter å høre :-) Skjønner at du holder litt igjen etter så mange runder. Det er en naturlig reaksjon. Men husk å glede deg/dere masse også :-) Herlig, og GRATULERER !!!!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til med ul i morgen!!
Ugla er mamma! Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #31 Skrevet 14. februar 2010 Vi satt akkurat og snakket om at vi ikke blir super-sjokka om det viser seg at det er exu i morgen.. hehe..sånn for å toppe det hele. Huff..galgenhumoren lenge leve!
venusstjernen Skrevet 15. februar 2010 #32 Skrevet 15. februar 2010 Gratulerer Ugla!!! : ) Nå skal det ordne seg med baby!! : )
Cordelie Skrevet 15. februar 2010 #33 Skrevet 15. februar 2010 Hei, Ugla! Du kan jo prøve dette: http://helsehelse.dk/shop/fructus-femina-populaert-6602p.html Vet om mange som har gode erfaringer og du kan bruke det ved siden av vanlige medisiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå