idamor & lykketrollene Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 evt.andre nattåpne steder?? snuppa mi på 5 uker har feber=(
Tropiskjuice Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Ta og ring dit og spør så slipper du bomtur.. stakkars lille jenta di.. håper hun blir bedre.. vis du bor i oslo så er apoteket på legevakta døgnåpent,,
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Vet ikke hvor du bor men i oslo har legevakten døgnåpent apotek, og den ved oslo city.(tror jeg)
idamor & lykketrollene Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2010 tusen takk for svar.. ja jeg vet om legevakten..tenkte bare at jeg kansje slapp en bomtur dit om de har på en av bensinstasjonene rundt her... noen andre som tilfeldigvis har handla stikkpiller på esso??=)
Mom2Two Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Har hun plager utover feber? Hvis hun bare har moderat feber, så ville jeg bare kledd av henne litt å la henne ligge i et avkjølt rom. Feberen i seg selv er jo kroppens måte å bekjempe sykdom på, og man trenger ikke gi febernedsettende med mindre hun er plaget med noe eller har feber over 40 grader.
Mom2Two Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Det har også smertestillende medikamenter på 7/11, Deli de Luca osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå