Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Tiden for barnehagesøking er her og barnet vårt må bytte barnehage til høsten. Er det mulig å stikke innom eventuelle barnehager for å ta en titt? Når på dagen er det i tilfelle best å komme? På morgenen/formiddagen?
Himmel og hav Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Det er absolutt i orden, og ganske lurt. Jeg ville ringt på forhånd og spurt om når det passer best, da kan det hende noen har tid til å vise deg litt rundt og svare på spørsmålene dine. Om du bare tropper opp uanmeldt, så kan man nesten ikke la fremmede mennesker traske rundt i bygget på egenhånd, sik at noen må følge deg selv om du kanskje kom ubeleilig.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Signerer Himmel og hav. Jeg har besøkt de aktuelle barnehagene alle tre gangene vi har søkt om plass. Stilt spørsmål, lært om dagsrytmen, kjent på stemninga, observert hvordan de voksne henvender seg til barna osv. Har selvfølgelig ringt på forhånd og spurt når det passet at jeg kom, og har bare blitt møtt med glade miner:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå