Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Skal dere ikke forvente å få noe tilbake?? Fastelavensboller, morsdagsgave og en kjærlighetsgave?? Alle tre faller jo på samme dag! Barer lurer.....
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Morsdag er noe barna ordner til for sin mor. Og du er vel ikke mor til din kjære? Er du?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Jeg skal ikke gjøre en døyt. Tviler på om han gjør noe for meg, så lenge jeg ikke forteller ham hva jeg forventer, og det gidder jeg ikke. Derfor blir det nok en helt vanlig søndag for oss.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Vi skal lage god middag sammen og feire hverandre. Jeg kjøper nok et valentineskort og kanskje en liten gave, + baker favorittkaken hans... , og blir veldig glad hvis jeg får blomster eller en liten oppmerksomhet :-)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Ja- vi feirer alltid Valentine's. Men det har å gjøre med at det er jubileumsdagen vår, det var da vi ble offisielt sammen:) Så her blir det kort, roser, kake, gave, middag, vin- hele pakka. Pleier å kose oss og synes det er hyggelig med en kjærlighetsdag På morsdagen pleier han å stå opp tidlig, lage god frokost, egg, bacon el.l- og kake. Han har kjøpt noe fra ungene og de tegner kort. Så regner med det blir en skikkelig kosesøndag fra ende til annen:)
petite fleur Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Vi feirer ikke fastelaven og Valentines, men morsdag blir det ja :-) Sønnen vår er for liten til å lage gav o.l. selv, så samboeren min ordner nok en blomsterkvast, en kake og frokost på sengen. Gleder meg :-)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Tviler på at han i det hele tatt husker valentines.. Datra vår holder nok styr på at det er morsdag, men jeg er fornøyd med et kort! I fjor fikk jeg en ny støvsuger..hehe Hadde ønsket meg det, så det var kjempeflott! Skal til min mor og spise middag, så det blir nok mer morsdag enn valentines på søndag!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 Valentines betyr ingenting for oss, så det forbigås i stillhet. Jenta mi er for liten til å forstå konseptet med morsdag, og jeg er ikke moren til mannen min, så det holder vel at jeg ringer min egen mor og gratulerer henne.
mer enn bare mor Skrevet 10. februar 2010 #9 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har bakt fastelavensboller allerede, så de tar vi på søndagen, ellers så hadde jeg i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe noe for valentines hos oss har aldri vært noe fering. Jeg har kanskje fått en rose, men den har jeg like gjerne fått dagen før.. Men vi pleier som regel å bruke valentines som en unnskyldning til å lage en ekstra god middag osv. Den lager vi ofte sammen faktisk når jeg tenker meg om.. Eller, den ene lager maten og den andre prater Siden det er min første morsdag forventer jeg en liten oppmerksomhet (kunne like gjerne vært frokost på sengen osv) - selv om mini er for liten til å gjøre noe selv. For oss handler det mer om å sette pris på hvor flink den andre er til å være "mamma"/"pappa" - på vegne av mini. Nå har mannen vært så hemmelig ang noe han fikk i posten som ikke var til han da, så jeg tror han har noe til søndagen.. (Ja, jeg er supernysgjerrig;) )
LivetErEnLek Skrevet 10. februar 2010 #10 Skrevet 10. februar 2010 Her blir det nok kos fra ende til annen. Blir nok feiring av morsdagen på morgene med frokost på senga og pakke fra ungene (han eldste er 14 år, så det ordner de selv bare de blir forsynt med penger). Så skal mamma komme til middag og fastelavensboller på ettermiddagen. Valentinsdagen blir nok feiret etter ungene har lagt seg på kammerset som seg hør og bør ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #11 Skrevet 10. februar 2010 Anonym 00:23 Ang. morsdag og at jeg ikke er moren til min samboer så forventer jeg alikevel at han fikser noe fra datteren vår da jeg alltid fikser noe til ham på farsdagen. Datteren er for liten til å gå å handle selv.... Regner med at du gjør det samme fra dine barn til din mann/samboer??? I det minste minner du dem på det og at de kanskje kan tegne en tegning eller lage noe annet? Må langt fra være en kjøpeting. Heller noe de har laget og ev. en hjemmebakt kake eller noe?? Vil tro det. Ellers synes jeg at Valentindagen er bare jippo fra butikkene side og å vise hverandre kjærlighet og kos kan man gjøre når som helst uten at det er "bestemt" av handelsstanden... og det kan man vel forsåvidt også gjøre med alle disse dagene som morsdag, farsdag, Valtentinsdag osv. Fastenlaven vet jeg ikke hvorfor vi feirer, men det trenger ikke å koste noe som helst, med unntak av indgrediensene til ev. boller Det er helt greit og bare kos HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå