Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 barnet vårt på 1 1/2 år har kastet opp 2 ganger i dag. en gang på morgenen, da hostet han først (men ikke kraftig hosting, kun ett host), så kastet han opp ganske mye. Samme skjedde nå i kveld. Jeg hørte på babycallen at han hostet en gang, så kastet han opp veldig mye. Lurer på om det er hosten som har forårsaket at han har kastet opp, men da pleier det vel å være en mer kraftig hoste, slik at man brekker seg, for så å kaste opp? Lurer fordi jeg lurer på om det blir barnehage eller ikke i morgen. formen har ellers vært fin. lekt som vanlig, kanskje litt mer sutrete, men ikke noe ekstremt.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 De pleier ofte å hoste før de spyr, for de kjenner at noe er på vei opp. Høres ut som omgangssyke, så nei, ingen barnehage.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Ville ikke hatt han i barnehage nei... God bedring
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 men pleier ikke allmenntilstanden også å være veldig redusert om det er omgangsyke? må legge til at han har små hostet et par dager nå.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Nei, allmenntilstanden trenger ikke å være redusert. Mine har ofte spydd og lekt om hverandre.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 ok, da blir det ikke barnehage i morgen. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå