Gå til innhold

Titt, titt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært noen hektiske dager fra 1.februar. Den nye jobben er fantastisk spennende, og det er faktisk inspirerende å jobbe sammen med bare voksne også. Jeg trodde jeg kom til å savne gledeshyl fra en skokk barn da jeg sluttet i bhg, men det har jeg altså ikke gjort ;)))

På hjemmefronten har alle det fint, hverdagene går sin gang med alt det innebærer i en småbarnsfamilie. Babyen vår er litt forkjøla, men ikke noe særlig feber og stort sett greit humør. Sover litt ekstra, men det er bare naturlig.

Jeg har kastet krykkene, og går nå som en normal dame på 30+ ;))))

Søndag er det morsdag og Valentine, og da skal vi på et badeland/hotell/spa fra lørdag til søndag, med svigers + svoger, svigerinne og deres 3 barn. Gleder meg til det.

Kommer plutselig innom og sier hei igjen. Nå må jeg legge meg, skal med tidligfly i morgen tidlig, møter på andre kanter av landet også i denne jobben.

Fortsetter under...

Skrevet

Så fint da at du trives i den nye jobben :) Så fint at du har blitt bra i benet igjen :)

Skrevet

Så godt å høre da, at du trives i den nye jobben. :o) Spennende, med noe nytt. Er jo litt nysgjerrig på hva den går ut på, men skjønner veldig godt at du ikke vil si noe..

Skrevet

Takk skal dere ha, det er spennende med ny jobb. Skummelt også, men jeg har nå oppdaget at jeg ikke er for dum for nye ting ;))) Trodde jo at jeg kom til å komme en anelse til kort, men det viser seg at det går greit. Mestringsfølelse :))

Skrevet

Godt å høre at du har det bra og trives i den nye jobben. Sikkert litt av en overgang fra å være hjemme på heltid. Lykke til videre!! Du er heldig som har fått en jobb du kan bruke deg fullt ut i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...