Emma&Adrian Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 På lørdag så gjorde jeg det....og med det så mener jeg at jeg var på kurs,slikt coatching kurs. Og der lærte dem meg å ta avstand fra henne,og jeg har aldri hatt det bedre!! Vet hvem jeg skal gjøre "det slutt med" neste gang!! GOOD FOR ME!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 kan man velge hvem? for i tilfellet så har jeg et par politikkere og andre som jeg er villig til å gå på kurs for å få ut av hodet men hey! bra det funker du kan, som en ekstra bonus, sende henne "sitt ned og hold kjeft" av knut nærum
Emma&Adrian Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 ÅJA;man kan velge! Man kan gå på ett slikt kurs mangen ganger,og velger en hendelse,eller noe som ikke er godt i livet ditt som du trenger litt hjelp til. Og jeg valgte henne ,og det må jeg si er det beste jeg noen gang har gjort for meg selv!! Til tross for at jeg trodde at alle mine verdensproblemer ble løst etter det kurset,hadde vors hjemme,og kverka nesten tre liter med vin for HEY;jeg er singel,slipper å tenke på mora mi,og sjohei! da skulle jeg ha det gøy Endte opp med at jeg satt i brudekjolen med vinglasset i den ene hånda,røyken i den andre,som for øvrig aldri ble tent på! og syns synd i meg selv Så gjerne jeg burde gjort det slutt med ingen andre enn meg selv på kurset HAHA! Men sånn alikevel,så har jeg det faktisk ganske så greit nå! Og den sitt ned og hold kjeft skal jeg jammen sende hun i posten!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 hvor i landet bor du? den festen vil jeg være med på! jeg tar med brudekjolen min (ja jeg har, selv om jeg aldri har vært gift), og vi drikker vin og spiser bryllupskake jeg lover deg, det hadde vært en fin fin kveld noen ganger trenger man å syns litt synn på seg selv. det er vakkert og kjenne på den delen av seg også. jeg er ihvertfall glad for at jeg også har evnen til og være ordentlig sur og lei og trist. jeg lurer litt på hvordan man gjør det slutt med seg selv? går det ann å være gift med seg selv på FB?
Emma&Adrian Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2010 Jeg er i åpen forhold med meg selv jeg Haha,det er jo enda bedre enn å være gift med seg selv vil jeg tro! Skal ta en risk her,og vise deg bilde av meg i kjolen,FØR jeg begynte å sippe http://lenemiella.blogspot.com/2010/02/to-dagers-hangover.html Der kan du se,jeg hadde ingen verdensproblemer akkurat der haha. Jeg bor i den vestlige delen av norge,den plassen hvor alle på dib mener den stygge dialekta er ifra,nemlig stavanger Er litt lov å synes synd i seg selv ja til tider! Og det er litt godt og! Men i dag når jeg våkna,til tross for at jeg er syk,så fikk jeg nok! Tenkte: HALLO,kom deg opp av senga og LEV! Det har jeg jo egentlig ikke gjort den siste uka hehe,så iodag gjorde jeg det,og det føltes hærlig!! Kanskje vi kunne ha gifta oss jeg og du,men jeg føler sug lut har kapra den eneste kjekke single her inne
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 så fin den er! perfekt til jentekveld og kakespising stavanger er en fin by! der har jeg drukket pils et par varme vårdager liker stavanger jeg. også de fine miljøtaxiene dems..hihih det gikk ikke ann å være gift med seg selv men helt enig i at et åpent forhold med seg selv hadde vært enda festligere! hehe... jeg vet ikke om flerkoneri er lov men kakefest i brudekjole det er jeg med på!
Emma&Adrian Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2010 Miljøtaxi,dieseltaxi,same shit,merker aldri hvem jeg sitter på me,alt jeg tenker på er at jeg er redd for at di skal gjøre meg vondt!! Det er jo så mye taxivoldtekter her i byen :S Jeg skal få meg hest....er det lov å ri hesten hjem i fylla? Men du får komme deg til den vakre byen min og sette stumpen ned på hansen hjørnet,mi brudekjolen din Så gjør jeg det samme ,Eller kakefest,same same,but different Flerkoneri er nok ikke lov nei,men helt ærlig så trives jeg veldig godt i det åpne forholdet mitt her,så det går greit
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 det høres ikke så bra ut :/ miljøtaxi gjorde at vi slapp å stå i kø...hihi.. når jeg var der nede jeg tviler på at det er lov å ri hest i fylla. bare gutter som det er lov å ri på i en slik tilstand (og da helst frivilig) ja, jeg får komme meg nedover.. har en venninne der nede som maser så du skal ikke se bort i fra at jeg plutselig er i byen nå lager jeg en profil til som gjør at jeg kan være i et åpent forhold med meg selv
Emma&Adrian Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2010 Lol,det der med at det bare er lov å ri på gutter i en slik tilstand sa du så pent Haha Du får si ifra om du drar nedover,jeg skal alltids klare å lage masse gode kaker så kan vi goffle i oss (som vi sier her hjemme) i brudekjoler Haha,egentlig når jeg tenker på det så hadde det vært så gøy Pluss vin da vel og merke! Så skulle jeg leid inn en miljøhest haha Okay,jeg er overtrøtt nå
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 hehe.. jeg er også overtrøtt jeg er nå i et åpent forhold med meg selv på FB det blir ikke bedre en det
Emma&Adrian Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2010 Du er så søt Hvem er din favorittmann for tiden? Min er Gerard Butler! JUMMI!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. februar 2010 #12 Skrevet 10. februar 2010 favorittmannen må bli barne og likestillingsminseren han har gjort det stort i det siste. selv om jens og jonas er enda mere Menn geard butler?..hm.. hvem er det?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. februar 2010 #13 Skrevet 10. februar 2010 etter litt kvasir bruk så har jeg funnet ut at jeg er litt skeptisk. han så bra ut på noen bilder altså, men ikke alt var like heldig... hehe. tror jeg må se han prate...hehe
Emma&Adrian Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 10. februar 2010 Åååå,jeg vil ha han med i dobbelsenga mi!! Hahaha Jeg tror jeg elsker han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå