Gjest Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Slutter aldri å forundre meg og irritere meg! Er alle menn generelt hyperegoistiske og ufattelig barnslige, eller har jeg bare hatt maks uflaks med min? Sint nå, måtte bare få det ut. Så nå har dere sjansen damer, til å enten skryte hemningsløst av mennene deres, eller evt syte litt, som jeg gjorde.. Anyone?
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Min stakk da jeg ble gravid. Like greit å oppdage først som sist at fyren var totalt ubrukelig. Har det faktisk bedre alene sånn bortsett fra at jeg med jevne og ujevne mellomrom ønsker meg en søndagskjæreste;)
Emma&Adrian Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Tsss...trenger vel ikke enn mann jeg,greier meg flott alene Så da skryter jeg av meg selv heller Lene: du er jammen vært flink husmor idag!!
Mikkemafian Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Tror du har hatt uflaks.. Min er nemlig ganske fantastisk!! Han er min beste venn, en fantastisk pappa, og vi liker godt å trene på å få barn også Jeg må si at det skulle vært flere som ham der ute. Han er omtenksom, sier at han er glad i meg og får det samme tilbake nesten daglig. Forteller meg til stadighet at jeg er fin og at han er heldig som fikk snappet meg rett foran nesen på alle de andre som var interessert. (hans ord, altså) Han elsker å tilbringe tid med ungene og storkoser seg nå som største har blitt stor nok til å være ute og ake litt. Han går aldri om morgenen uten å kysse meg, kan overraske med blomster når jeg minst venter det, og har en deilig humor. Noen ganger blir jeg irritert på småting, men når jeg tenker over det, så er han den beste i hele verden....
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 sukk, du har vært heldig hører jeg..drømmemann? Hvis min hadde vært halvparten så oppmerksom som du beskriver din sin, så tror jeg kanskje jeg kunne la være å irritere meg over alt det andre..
rosa og en blå Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 det mest irriterende eg vet, er det damene på jobb eller venninner som har den perfekte mann.. aldri krangler, en som alltid kjører hit og dit, lager mat ja annen hver dag for det skal være likt. ..men som plutselig skal skille seg.. ?? då er det faktisk bedre å syte og klage litt. då slepp man å holde det inne til man sprekk.. i går sov eg i 3 tima. MÅTTE sitte på et sjukehus i 8 tima, være med fastlegen i 2 tima.. var hjemme kl 20 00.. spise rask mat, lage og mate min 2 åring som har blitt syk, ta kveldsstell, lese bok, synge ei nattasang. planlegge et møte til jobben.. måke bil for å legge vogna inn som skal til b-hagen,+ha i bilsete til min 3 år gamle datter. ta ut av vaskemaskina og legge inn det skitne fra benken. finne frem rene og gode klær til morgenen la meg kl 0030 min samboer spilte data til kl 2230 og gjekk å la seg for han var sur og trøtt.
Mikkemafian Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Det kommer selvfølgelig an på humøret og hvor mye sokkene lukter;) Jeg er helt klart superfornøyd. Vi har det veldig, veldig bra! Selv om jeg sikkert innimellom klager på ham i et eller annet innlegg her inne.. Jeg vet at jeg er heldig!
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Oj oj oj, jeg føler med deg..., -og kjenner meg igjen...Veldig festlig. Men håper både du og jeg finner noen grunner til at de er gode å ha også da.?
rosa og en blå Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 ebbeline: sex?? ivertfall når vi vil *knise*
rosa og en blå Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 mente Nebbelin.. var litt rask ute hehe. vart ivrig no..
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 joda, er jo greit å ha noen til det behovet også... Men jeg er visst ikke fornøyd med bare det heller. Jeg vil ha en som kan prate ordentlig med meg om ordentlige ting, som viser hensyn , som kan være mann og ikke bare en gutt.. Storforlangende muligens, må tenke litt på det.
Rampongi Skrevet 10. februar 2010 #12 Skrevet 10. februar 2010 Min sambo gjør mye rart, både bra og dårlig. Men han er min og han blir ved min side om så verden skulle gå under (ikke noe han sier, men noe jeg tror- naiv jeg? Aldri ) og det er jo ikke værst det heller!
meg & to små vampyrer Skrevet 10. februar 2010 #13 Skrevet 10. februar 2010 Det kommer an på humøret hvordan min er (mitt humør). Noen dager er alt feil og noen dager er han verdens beste. Jeg tror IKKE på de som tegner glansbilder av mennene sine som noen engler som alltid er fantastisk perfekte. Vi er bare mennesker. Men poenget er jo at det er bare jeg også. OM min hadde vært perfekt, hvorfor skulle han giddi å holde ut med meg da? Jeg er nemlig langt fra perfekt. Det er forresten ingen bragd å elske noen som er perfekte, men å elske noen med alle sine feil er ganske flott syns jeg;)
mer enn bare mor Skrevet 10. februar 2010 #14 Skrevet 10. februar 2010 det var fint sagt meg og de to små vampyrer Slenger meg på den!! Jeg merker jo med en gang han er borte : "hva i alle dager skulle jeg gjort hvis jeg ikke hadde hatt han?" Joda, jeg hadde greid meg økonomisk osv - det finner man jo en ordning på. Men JEG trenger han, vi har jo vært sammen så mye, delt så mye, opplevd så mye både i hverdagen og ellers - og det ville jeg ikke vært foruten, det vil jeg bygge videre på. Joda, jeg klager over at han ikke hjelper så mye til i huset osv, men jeg forventer jo at han skal male hus, fikse alt ute (og det er jo en del), skifte hjul på bilen osv osv. Og det FORVENTER jeg jo.. Så da er det kanskje ikke så ille at han ikke er verdens flinkeste til å vaske. Nei, jeg har mine feil jeg også..
Anne-B. Skrevet 10. februar 2010 #15 Skrevet 10. februar 2010 Alle ønsker vi vel å framstille oss selv og det valget av livspartner man har gjort som godt. Det ligger nok mye mer bak mange FB-statuser enn rosebuketter og frokost på senga. Jeg elsker gubben, og noen ganger er jeg nær ved å sende han dit pepper´n gror. Alt i alt er han en stødig og kjekk mann, men alle har da sine sider. Han hadde sikkert sendt meg til pises (dialektord jeg egentlig ikke helt har forstått opprinnelsen til) noen ganger han og, det trenger man ikke å ha dårlig samvittighet for. Men han er og min beste venn og en god støttespiller. Barnslig og trumpete kan vi alle være en gang i blant. Man er to om å krangle og lage ustemthet. Noen klarer kun å bringe fram det verste i hverandre, selv om intensjonene var aldri så gode. De parene som aldri har en eneste liten uoverensstemmelse, tror jeg er like sjeldne som skuddår, men at de finnes tviler jeg ikke for.
MammanTilEmma❤ Skrevet 10. februar 2010 #16 Skrevet 10. februar 2010 jeg elsker samboern min, men han kan være en skikkerlig dust noen ganger.. han jør ikke husarbeid, å vis det er en plass det er noe rot så forlanger han at jeg skal gjøre det til den å den tid, men når han sier sånt så gjør jeg det vartfall ikke;) men innerst inne så er han snill da, får vel det bestandi som jeg vil.. somregel vartfall:-)) ikke så tolmodig som pappa enda, men håper det kommer seg..
Pengetreet Skrevet 10. februar 2010 #17 Skrevet 10. februar 2010 Hmmm... Jeg er alene på tredje året nå. Mannen min gikk når frøkna var tre måneder. Jeg har også hatt et par samboerforhold før jeg traff han jeg giftet meg med (men da trodde jeg virkelig at jeg hadde skutt gullfuglen hehe). Mine menn har generelt vært ganske umodne hele gjengen og i tillegg litt "macho". Etter å ha vært alene i disse tre årene har jeg innsett at jeg har sett etter helt feil kvaliteter! Så nå har jeg omrokert på prioriteringslista mi. Men hvor finner man stødige, stabile, huslige, intelligente og reflekterte menn? Er det å kreve for mye? Jammen ikke lett dette....
Candy girrrl Skrevet 10. februar 2010 #18 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har en teori. At vi som småklager litt ikke har så ille menn. De som har verstingene holder klokelig kjeft. Min er som mange andre veldig søt, veldig romantisk, veldig lat, veldig egoistisk... Alt er veldig hehe.. Kan finne på å skifte sengetøy på kun sin side tosken. Men kan og sitte 4-5 kvelder i uka hvor han bare lytter til skravlesytet mitt uten tv, data eller annen underholdning. Det er fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå