Lilledrøm Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Ja, da er vi endelig igang med prøve prøve og håpe håpe her.. Hadde vært herlig å kunne fått meldt meg inn i denne klubben, men vi får vente å se )
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Er det første gang dere prøver?? Det er det for oss! Samboeren var å sjekket seg hos legen idag, bare for sikkerhetsskyld.. Å alt var i sin skjønneste orden!:-) så da krysser vi selvfølgelig fingrene for at det kan bli en liten novermber-baby :-D
Lilledrøm Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2010 Neida, jeg har 2 fra tidl, som er 6 og 8 år gamle,,, Men nå prøver vi her og venter spent )
InLove♥ Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Hiver meg med og håper litt jeg å Har ei datter som er 1 år nå. Nettopp begynt å "slurva litt med prevansjonen" hehe. Lykke til alle sammen
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Jeg vil også inn her, forhåpentligvis IKM 26 så jeg krysser det jeg har både for meg og for dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå