Gå til innhold

ks på ullevål...

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne høre litt fra de som har tatt ks på ullevål, behandlingen,opplevelsen å alt? også lurer jeg fælt på hvordan det er vis man vil ha egent rom? er det noen som "kan få det mer enn andre"? event. hvordan går man frem? vis man har en litt spesiell grunn for å få egent rom? kan man etter 2-3 netter på barsel be om å komme på ullevål hotell?

man er som regel på samtale/omvisning noen dager før inngrepet,er det da man skal ta opp sånne ting?

ble litt kronglete innlegg..

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141412520-ks-p%C3%A5-ullev%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ikke eget rom på Ullevål, det er bare å glemme. Det er bare til dem som har det ekstra vanskelig (dødfødsel, tvillinger osv.). Hvis du skal ha planlagt KS får du ikke bo på hotellet. Du bor på barsel i 3 netter og så dra du hjem. Tro meg, jeg prøvde for harde liv å komme på hotellet og det gikk ikke, de sto på sitt! Ellers var jordmødrene veldig greie og jeg ble behandlet bra. Det er kjedelig å måtte dele rom med en annen og ikke ha mannen sammen med deg hele tiden. Men ellers var det helt OK på barsel på Ullevål.

Jeg kjenner et par stk som har fått rom på hotellet v planlagt ks på ullevål, ser også sprikende info om dette her på bim..,

Jeg skal ha planlagt snitt om 2 uker, og legen (det samme gjorde jordmor) forklarte meg at om det ikke oppstår komplikasjoner og formen er grei får man ligge på hotellet etter 1-2 døgn om det er ledige plasser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...