Frøken Lilla Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hei Lurte på om du vil se litt på meg også? Lurer på det de fleste lurer på her inne ;P Blir jeg gravid igjen? evnt når? kjønn? Får du opp hvor mange barn jeg får tilsammen? Håper du har tid til å ta en liten titt. Jeg er f 14.10.74 Tusen takk
**Bellasnella** Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Hei hei. Fikk opp både mars og semptember, holder en knapp på mars jeg da. Fikk opp ei lita jente. Har du en gutt fra før? Får opp tre barn totalt på deg.
Frøken Lilla Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2010 Hei og takk for svar Jejg har tre barn allerede, og to av dem er født i mars og september Har både jenter og gutt fra før tror du at det er disse barna du får inn, eller føler du det blir flere barn?
**Bellasnella** Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Ja, det forklarer jo hvorfor jeg fikk inn både mars og september. Var kanskje de barna som jeg fikk inn. Ja jeg tror du får flere barn. Jeg får faktisk inn 2 barn til om du ønsker. Gutter. får fortsatt inn mars og sept, merkelig. Kanskje mars er mnd for deg allikevel.
Frøken Lilla Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2010 Takk takk Er mange som spår meg en gutt til med graviditet rundt disse tider, så håper du har rett Snillt av deg å ta deg tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå