Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 JEg sliter med sosial angst, fedme, og barnløshet...trenger å lufte hodet...... kom igjene innom med noen ord.... http://eldbjorgandrine.blogspot.com/
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Tror ikke jeg helt skjønte den. Dere har ett barn? Men likevel er dere barnløse? Ville vurdert å skrive korrekt bokmål, da blir det mye enklere å lese for andre. Vet det kan være vanskelig om man skriver i affekt, men er man interessert i lesere, så kan det være lurt. Kan ikke tenke meg frustrasjonen over hva dere går gjennom, og håper virkelig dere får det til.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Vi har ett barn, og er derfor sekundært barnløse........ vi har 11 års erfaring som ufrivillig barnløse....
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har besøkt deg:) Det ser ut til at du har litt av hvert å stri med, ja.. Du er heldig som har en mann som elsker deg midt oppi det hele.. Har selv strevet med ufrivillig barnløshet i flere år, så jeg vet litt om hva du går gjennom i prøverørskarusellen... Vi har lyktes en gang, og så klarte vi utrolig nok å få en hjemmelaget en etterpå (brukte også ICSI med eldstemann) Jeg kommer sikkert til å følge deg litt, tror jeg. Lykke til med alt du har foran deg!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Jeg får vondt av å lese dette.. Jeg har selv sitter der du er nå.. Ikke gi opp, jeg merker hvor negativ du er.. huff, jeg skjønner hvorfor, men du må ta tak i deg selv først.. Det er i deg det sitter, tro meg. Jeg har vært akkurat der du er nå, men har nå klart å gå ned til normalvekt å fått et mye bedre liv.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Å kjære deg, vil du kanskje titte innom bloggen min med noen gode oppmuntrende ord innimellom? Det er godt fra noen som VED hvordan jeg har det....
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Fin blogg, du har det ikke lett...men skal fortsette ta turen innom.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 Likte bloggen din, og tankene dine, er nå en følger av deg
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #9 Skrevet 10. februar 2010 Jeg klarte ikke å skrive til deg på bloggen, så kopierer det inn her: uten at jeg er lege, vil jeg si at du definitivt er deprimert. Og DET er ikke noe å spøke med. Det har jeg vært selv. Jeg ville først og fremst snakket med en psykolog. Uansett hvor mye du slanker deg, vil du nok med den "innstillingen" om at du er en byrde for verden, aldri bli fornøyd. Du sier du vil bli en grå mus, og det synes jeg er minst like trist. Hvorfor ikke heller sette deg et mål om å bli en person som er fornøyd med seg selv? en som kan stråle og gi av seg selv. Ikke minst en god mor og en god kone (viktigst av alt). Jeg håper virkelig du søker mental hjelp!! Deretter håper jeg at du begynner på ketolysen som du sier funker for deg. Og at du spiser sjokolade ser ut til å virke dobbelt negativt, da du kan legge på deg, og du blir trist av å tenke på at du legger på deg når du spiser den. Så kutt den ut:) Kjære deg! Jeg håper du lykkes denne gangen, og jeg vil nok en gang si at jeg tviler ikke på at det ville ha reddet deg om du gikk til psykolog (fått snakket ut, fått hjelp, kanskje medisiner). Så vil plutselig foråpentligvis alt falle på plass for deg. Her må du sette egen helse først!!! Men tenk også på de to viktigste i livet ditt, som du har nå! Jobb for dem også! Lykke til!! DETTE KLARER DU!!!! Sender med en klem også kanskje etter du har gått ned noen kg på ketolysen, kan få Gastric bypass surgery, som hjelper deg MYE med å komme nærmere målet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå