Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 noen? jeg kommer bare ikke på noen verdens ting... Han er ikke opptatt av klær, har altmulig av musikk, og mangler dermed ingenting der... hm... har ingen hobbyer bortsett fra musikk og spilling... og, mangler ingenting der.. Puh... aner ikke hva jeg skal finne på, men har lyst til å finne på noe... Noen som har tips?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Deg liggende naken i senga med levende lys på nattbordet,og bare vente på han=)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 En bok.....? Thriller Erotikk Roman Kriminal osv...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Kjøp en stilig sjorte ( selv om han ikke er intrisert i klær, så blir han da vell glad for ei stilig sjorte?) En rose, et romantisk kort dær du forteller hvor fantastisk du syns han er, også kan du legge ved et flakslodd! Senere, kan du jo alltids gi han en minneverdig avsluttning i senga. Dette hadde iallefall min mann likt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå