Gå til innhold

Omganssyke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier ikkje den vare kun 1 døgn? Ungen min spøy hele døgnet til mandag,fin i dag,men begynte å spy att i kveld. Noen flere som har opplevd dette?? Erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt skrivefeil her ser eg,men ingen som har unger som har hatt det flere dager på rad??

Skrevet

Ingen her i huset er så heldige å ha omgangssyke i kun et døgn noen gang. Begge ungene har hatt omgangssyke nå, og har holdt på i 4-5 døgn. Det gjør også jeg hver gang jeg får det.

Skrevet

Ok. Ikke vondt ment,men det var bra.... Her omkring har de hatt det i kun1 døgn,også storesøster.

Så no kan eg senke skuldrene siden det er normalt:))

Takk for svar;))

Skrevet

Hehe, trodde ikke du mente noe vondt med det heller jeg :)

Men, du kan nok slappe av, for det er helt normalt at barn kan ha dette en stund.

Skrevet

Vesla her hadde omgangssyke i 9 dager i fjor - måtte til slutt få kvalmestillende til henne så hun sluttet å kaste opp. Hun hadde det i forrige uke også, og kastet da opp flere dager da også (ikke 9 da, men tre tror jeg), så er nok ikke umulig, nei:o( God bedring!

Skrevet

Småen her hadde akkurat det mønsteret du beskriver, så jeg tror det er vanlig. Det er nok blant annet derfor man har regelen om at barn skal ha vært symptomfrie i 48 timer før de går i barnehagen igjen, de er ikke nødvendigvis friske selv om de slutter å kaste opp en dag.

Skrevet

Det samme her også.

Pjokken kastet opp mange ganger på dagen på mandag, og så ingen ting før i natt.

Trodde jo at han var ferdig med oppkast og bare trengte litt tid på å få i seg mat igjen, men nei da.... kanskje det blir barnehagen på fredag? Håper det for da er det karneval :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...