Gå til innhold

Er det mye styr å bytte fra Stork til CFC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært to turer på Stork, uten å lykkes. Siden jeg bor i Nord-Norge, har hver tur kostet meg til sammen 10.000,- med reise og inseminasjon, og det begynner å røyne på økonomisk. Fant ut at det er ganske mye billigere på CFC enn på Stork, så vurderer å bytte. MEN - orker ikke hvis det er en masse styr... Noen som vet hva det er snakk om? Krysser fingrene for at det bare er å sende dem de samme papirene som jeg sendte til Stork, men man må kanskje ha en journalsamtale også? Blir glad hvis noen kan dele sine erfaringer :-) Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en smal sak:) Send en epost til CFC, så får du tid for journalsamtale. Min tok ca 2 minutter og de hadde ingen spørsmål. Tror regelen er at papirene dine ikke skal være mer enn ett år gamle. Med meg spurte de faktisk ikke etter papirer da jeg gikk over tid på inseminasjon. Spurte først da jeg skulle ha IVF.

Skrevet

Ikke noen problem å bytte. Jeg har byttet fra Strok til CFC. Sendte en mail for å høre og fikk samtale 2 dager etterpå. Kjempe enkelt. Så nå går turen nedover om ikke mange dager håper jeg:-)

Skrevet

Jeg var på Stork 3 ganger, og byttet så over til CFC. Sendte dem en mail, fikk beskjed om å ringe og avtale tid for prat med Lindenberg og hadde en kort samtale med han. Og det dreide seg mest om jeg skulle gå rett på IVF, eller prøve flere inseminasjoner. Så fikk jeg beskjed om å sende resultatene på prøvene jeg hadde tatt. Etter det var det bare å ringe da jeg var klar for inseminasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...