moota m storebror&lillebror Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Storesøster var 4 mnd og 1 dag. Det kom litt plutselig på oss at vi måtte ordne det. Alt en skal huske når en blir foreldre =) Lillebror var ikke blitt 2 mnd en gang. Han vokste så fort at vi var redde for at dåpskjolen ikke skulle passe, derfor måtte vi skynte på. Og han kunne ikke vært større heller =D Jeg var under 1 mnd selv. Dobbeldåp. Og godt var det, ellers hadde ikke farfar fått oppleve den.
Ranveig R Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Eldste var... *hmm, la meg telle* ...25 dagar gamal. Grunnen til tidleg dåp var at oldemora til ungane tilbringer heile vinteren i varmare strøk, og det var viktig både for ho og oss at ho rakk å få med seg dåpen før ho reiste. Vi ville helst hatt dåp på lille då ho var omtrent like gamal, men sidan ho er fødd i november blei det stappfullt av jul og greier (dessutan er det berre gudsteneste annankvar søndag her, og ikkje alltid mulighet for dåp), så vi måtte vente til over nyttår. Dermed blei ho 2 mnd og 9 dagar før ho blei døypt. Det var i siste liten, kjolen (som var sydd til broren) var litt kort i ermene... http://www.facebook.com/photo.php?pid=1624206&l=c5977060fd&id=670782526
Lene~mor til tre Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Jenta mi ble døpt 3 dager før hun ble 4 mnd Gutten min ble døpt da han var 3 mnd og 1 dag
yasmina Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 eldste var 4,5 mnd mellomste var 7,5 mnd yngste var 2 mnd Min morfar var bare 3 uker da han ble doept, i sin farfars begravelse Presten var ikke saa ofte innom saa det var greit hva som var gjort Var ikke planlagt heller....
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Eldste ble døpt 7 dager før han ble 4 mnd. Yngste skal døpes nå når hun er 8 dager før 4 mnd.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Eldste var nesten 3 mnd Mellomste var litt over 2 mnd Yngste var 6 uker. Kanskje godt jeg ikke skal ha flere seg jeg.. Ble jo yngre og yngre..))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 eldste var 4,5 mnd. lillemor var 4 mnd. selv var jeg 7 mnd, og ungene er døpt i samme dåpskjole som meg.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 ingen av mine barn er døpt...
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Min første var nesten9mnd, pga vi bodde langt unna slekt osv så tok det tid for å fixe en dato som passa for de fleste. Nr2 ble ikke døpt før nr3 kom, da hadde vi dobbeldåp nr2 var 2år og 3mnd og nr3 var 5mnd. Her også var det masse omstendigheter som gjorde at det tok tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå