Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Nå logger jeg ut... Ser meg for voksen til å sitte inne på denne siden... Det er jo totalt lavmål her inne. Voks opp da kvinnfolk... Bæsj og tiss etc er ikke så gøy selv om barna deres syns det... Det må da gå ann å ha litt voksen mentalitet også? *ANONYM* Lakris, lakrisbåt, lakrisbår, blæh og ikke minst fjernkontroll!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 diddelido, diddelido, diddelido her sitter jeg sånn litt på tvers og synger på et lite vers og venter på en liten bæsj håper på en liten dæsj sier nå må du til pers.. diddelido, diddelido, diddelido når den faller med et splæsj ta papir med kryss og kræsj kikker ned, for en smæsj nå slutter dette vers - ÆSJ diddelido, diddelido, diddelido
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Ha ha ha ha ha ha. Begynte nesten å grine litt he he. Dagens beste provoserings svar!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 kan dette synges? hvilken melodi bruker du?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Det er jo Dosangen til Visvas fra 1976. Det er en slik herlige liten vise 22:04
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Fant den forresten på YouTube http://www.youtube.com/watch?v=NPMc7DqAzeA Enjoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå