Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg må bare dele dette :) Av og til har jeg lest om de parene som har klart å bli gravid uten hjelp, men med alle odds mot seg, og hver eneste gang har jeg tenkt at det er noe som skjer med dem som har litt ekstra flaks. Det kommer i hvert fall ikke til å skje her hos oss!

Men man skal visst aldri si aldri. Her sitter jeg med fire brev, fra fire ulike eksperter i ene hånden. Felles for alle brevene er at de sier det samme om den dårlige sædkvaliteten til mannen min, hans mulighet til å bli pappa uten å benytte seg av ivf er så og si ikke tilstede. I den andre hånden har jeg en positiv graviditetstest :)

Få, slappe og 0% sædceller med normalt utseende, hvem hadde trodd at vi skulle fikse det selv? Ikke jeg i hvert fall! Jeg er helt i sjokk, og selvfølgelig veldig, veldig glad :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141412039-det-utrolige-har-skjedd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vanvittig! Jeg har som deg alltid og tenkt at sånne mirakelhistorier skjer alle andre, men som legen på Riksen sa bruk i alle fall ikke prevensjon for det er allid en liten liten mulighet så lenge man ikke er 100% steril.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...