Gå til innhold

Medela Swing elektrisk brystpumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg var innom apoteket å kjøpte meg elektrisk pumpe fra Medela i dag. Jeg har brukt manuell pumpe fra Medela til nå, men begynner å bli litt lei, siden det blir en del pumping. Lydløs, står det på pakka, men det får jeg jammen si meg uenig i. Når jeg slo den på var den ganske stillegående. Men etterhvert som jeg øka intensiteten, så dura den av gårde. Ble helt surrete i hodet og måtte bare slutte og gå over til den manuelle.

Flere som har erfaring med Medela Swing elektrisk brystpumpe? Skal den virkelig være slik? Er dette lydløs i brystpumpe-verden?

Blir vel en tur på apoteket i morgen tenker jeg.

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medela var i allefall mer stillegående enn Avent og jeg synes også den pumpet mye bedre. Lyden er jeg ikke så nøye på uansett, jeg ville ha noe som fungerte bra.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Den er høylydt ja, men jeg syns lyden blir ganske hypnotiserende etter en stund, og til slutt hører man den nesten ikke :-D

Skrevet

Huff, den lyden kan jeg enda ha mareritt om!... Hadde ikke swing, men en eldre modell og den bråka sikker mer. Så kanskje de mener at swing er "lydløs" i forhold til tidligere modeller... Tror ikke man finner slike små pumper som er lydløse i grunnen, da må man vel over på den store Symphony. Den er jo for dyr å kjøpe, men går ann å leie :-)

Skrevet

Den bråker ja. Jeg var forøvrig mye mer fornøyd med Avent sin manuelle pumpe både mht lyd og effekt.

Skrevet

Åh, jeg digger den pumpa! :) Joda, den durer litt, men er så veldig mye bedre enn avent sin (som jeg egentlig hadde tenkt og kjøpe) syns jeg!

Den er på ingen måte lydløs, men om den du har virkelig bråker, tror jeg det må være noe feil med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...