Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Både drittlukt for de som driter når de er i barnehagen og ellers har en ekkel motbydelig lukt fra underlivet. Har selv som student jobbet noen timer i barnehageog begynte og brekke meg når jeg skulle se hvordan man byttet bleie, æsj og uff... Er vel bare og la være og spise når man skal i barnehagen eller ta klyster før man ankommer?? Kan jo ikke være noe verre enn det? Anonym
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 hahahahaha... nå var du artig. Har du lånt mammas PC nå? det er leggetid nå vet du... Så kan vi leke mer i morgen ;-D Blæh
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 JA! Det er VI som er tøffe! klitoris
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Barnedritt er ingenting mot bestemor og oldemor dritt. Prøv deg som hjelpepleier, gammel mus lukter ikke godt det heller.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 jeg synes det lukter godt jeg. sniffer gjerne litt ekstra på bæsjebleiene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå