beibisjuk3 Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 jeg har vell i en go stund spekulert om jeg er gravid, men etter ett par graviditets tester med negativ, så har jeg lagt det hele på hylla.. om jeg er gravid så er jeg på min 12 uke, men testet jo negativ ved forventet mens, å kan vell si at jeg har hatt mens, eller vet ikke en gang om det har vært det, har mer sett ut som en sånn renselse, før selve graviditeten kan du si.. vanskelig og forklare her inne.. samleie med eggløsning var den 15november, og testet da til slutten av november om ikke begynelsen av des. men som sagt så ble det negativ.. skal få kjøpt en gravitest, bare for å konstantere om jeg er det eller ikke.. grunnen til at jeg ikke tror jeg er det, er for at jeg syns ikke brystene mine har vokst noe spesielt, og til nå skulle vell de vokst masse.. ???? og som sagt så har jeg bare lagt det på hylla, siden de negative testene !!
Bumblebeee Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Jeg vet ikke om jeg skjønte dette innlegget helt jeg. Kanskje jeg er litt trøtt nå på kvelden.. Hvis du ikke tror du er gravid og har negative tester...da er du vel ikke gravid da. Eller? Mulig jeg misforsto noe her. Sorry
beibisjuk3 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 kanskje et uoversiktli innlegg, tror ikke jeg er gravid, men har hatt mye plager etter 15, altså en stund etter, det som kanskje kan ha blitt feil er at det ikke var nokk hcg, da jeg testet, men som sagt så tror jeg ikke det siden i tillegg ikke brystene har vokst noe. lurte vell egentlig bare på om det gikk an at brystene ikke skulle vokse når man var gravid.. ? beklager nokk en gang for innlegget, ble vell egentlig mer en jeg skulle skrive, skulle tro det var hele livshistorien min.. men men !! takk for en kakk i nøtta.. )
Bumblebeee Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Hehe! Kan jo svare deg på det du spør om da. I første svangerskap ble vel brystene ømme og litt større ganske tidlig, men husker ikke hvor tidlig. Denne gangen tok det lang tid før jeg merket noe på brystene, tror ikke de ble merkbart større før uti 2.trimester.
Jønimi #er gravid!# Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 15. november er snart 3 måneder siden. Så hvis du ikke har nok HCG til å kunne slå ut på en graviditetstest, så er du nok ikke gravid. Brystene vokser litt utover svangerskapet, men jeg ville ikke tatt det som et gravidtegn hvis ikke en test slår ut. Hva slags plager har du hatt siden den 15.?
beibisjuk3 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2010 Har ikke tatt gravitest siden 2-3 uker etter den 15.. så det er jo ca 3 månder siden.. ! Jeg har vært mye svimmel, ekstremt når jeg dusjer, må åpne dusjdørene bare får og få luft flere ganger.. ubehag nederst i magen, rare blødninger, akurrat som om det kan ha vært en form for renselse. kvalm,(har jeg vært lenge) ofte på do, veldig luftig unskyld detalj hodepine. alt dette kan komme og gå !! Takk for svar.. ) er jeg ikke gravid går jeg forhåpentligvis inn i 2pp
Jønimi #er gravid!# Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Hmmm..... Disse symptomene kan jo være så mangt. Men hvis du blør og svimler, så tror jeg at det hadde vært trygt å gå til lege å få sjekka. Han kan finne ut om du er gravid, eller har en SA, om du har lav blodprosent osv. Håper du finner ut av det!
Bumblebeee Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 Jeg ville nok også fått det sjekket. Skjønner godt at mange av symptomene peker mot graviditet. Ta en test så finner du det ut. Ellers ville jeg nok kontaktet lege ja, for å sjekke at alt er som det skal. Lykke til!
beibisjuk3 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. februar 2010 ja blir vell lege neste takk for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå