Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Mannen min føler seg insperert av tor med hameren, og nå vil han ha disse straffehåntaka i dusjen her hjemme. Jeg synes alerede han er veldig sexfiksert. Han mener at vi må ha sex minst en gang for dagen, vis ikke kommer han til og være utro, og vis jeg stritter imot blir han så sint at jeg tilslut gir etter. Han har også vert utro mot meg et par ganger da han ikke har fått nok sex. Til og med med beteveninnen min! Hva kommer gjester til og si vis di ser disse håntaka i dusjen vår? Min mor kommer til å klikke!!!! Men han gjør vel bare som han vil sånn som altid.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Hehe, jeg kunne tenkt meg å bli straffet med sånne straffehåndtak..! sexy! Kanskje mannen din kan få straffe meg istedet.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Ha, ha, ha- morsomt sånn litt sent på kvelden. Hvis dette stemmer er straffehåndtakene din minste bekymring.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 hææ? Er jeg helt idiot ? Hva betyr straffehåndtak ?? Aldri hørt om dette jeg.
Emma&Adrian Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Tror du må søke på Tor med hammeren på you tube,så skjønner du LOL!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 En mann som heter Tor som har satt inn straffehåndtak i dusjen vel...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 æsj, for en ekkel, selvsikker dust! Han får nok ikke brukt de teite håndtaka sine mye. Eller... kanskje han finner seg en homovenn han kan bruke de med. Æsjjjj for en ekkel dust! Han burde stått der selv og blitt tvangspult med en skikkelig hammer selv.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 Tror du trygt kan kalle dette humorhåndtak. Den mannen tvinger nok ingen, selv om han ikke akkurat er hva jeg ville kalle en "drømmemann". Hi, derimot, har laget et temmelig godt forsøk på en røverhistorie. Godt laget, da. Både med troverdige skrivefeil, og en skikkelig mannssjåvinist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå