Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hei Er veldig spent på om noen kan se kjønn... Selv er jeg rimelig sikker på hva det er, men kan jo aldri vite... Er født i 86
Mamma til en<3 Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Får opp både gutt og jente jeg, har du noe fra før? eller er det mulighet for tvillinger? Eller så ser jeg kanskje en unge som kommer etter denne også..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Hmm gjør du det... Du er andre personen som sier det...:-O Jeg er livredd for å få tvillinger! Graviditeten var ikke planlagt, og jeg er fortsatt ganske redd... Men gleder meg også. Har en kjempesterk følelse på jente selv, har hatt det hele veien Har ingen barn fra før.. (Men har hatt en abort for et par år siden, jeg er ganske sikker på at det var en gutt....vet ikke om det har noen betydning....) Skummelt...! Takk for svar, Kristina
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Flere som vil se ? er så spent på å høre hva dere sier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå