Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Jeg fikk mensen den 20. desember, og i påfølgende uker hadde jeg sex med kjekke hr. X den 31. desember, med Y den 4. januar og med Z den 6. januar. I tillegg deltok jeg på gang bang den 5. januar der jeg ble forført av 20 herremenn. Hvem tror dere er sannsynlig er faren til ørna mi? Ørna mi er jo fortsatt i egget men vil sikkert ha svar når han/hun kommer ut! Håper virkelig at noen vil ta ansvar å svare på dette!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Ørn er ikke så morsomt som det var.... snork...zzzzz Kan du ikke finne på noe nytt nå?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Det er vel med ørnunger som med kattunger; du kan se på mønsteret på vingene hvem faren er- fargetegningene avslører ham! Skikkelig enkelt. Skulle vært like lett m menneskebarn,.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 dette var gårsdagens nytt... *snork* Blæh
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Kjedelig?? Neei, det var ikke kjedelig. Litt sex har man jo behov for. Men nå trenger jeg altså jelp. Pliis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå