Gå til innhold

FORBANNA HØNS SOM BARE MÅ PASSE PÅ AT FOLK SKRIVER RIKTIG, BÅDE ORD,SETNIGNER,ADVERB OG BLA BLA BLA...

Anbefalte innlegg

Skrevet

SPILLER DET VIRJELIG NOEN FORBANNA ROLLE??ER DERE SÅ FORBANNA DUM I HUE ,HAR DERE IKKE ANNET Å TA DERE TIL???STAKKARS BARNA DERES..RART DET ALDRI BLIR SLUTT PÅ MOBBINGEN NÅR DERE VOKSNE HØNSEKJERRINGER IKKE KALRER Å HOLDE KJEFT OG PASSE PÅ DERE SELV??

OG BARE SÅ DERE VET DET,OM DET ER SKRIVEFEIL I DET JEG HAR SKREVET,SÅ DRIIIIITER JEG I DET.SÅ DET SÅ!!!LA OSS VÆRE MENNESKER OG FEILE.LA OSS DELE SORGER OG GLEDER OG KOSE OSS HER INNE,UTEN UNØDVENDIG MYE KRITIKK OG DRITT FRA EN GJENG MED HØNSEHUER!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS : HAR SKREVET FLERE FEIL MED VILJE BARE FOR Å PROVOSERE..OHH YEAH!!!

HI

Skrevet

Kysser du barna dine med den munnen der?

Lakrisbåt

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig. Alt for mange har for lite å gjøre her inne.

Skrevet

Barna mine har det fint takk. De lærer folkeskikk, høflighet, norsk språk og kan til og med finne CapsLock-knappen på datamaskinen.

Skrevet

Du har ett godt poeng, emn må du skrike slik da, blir på en måte ikke så mye bedre selv da...

ha på

Skrevet

2 stk som allerede har tatt seg tid til å være "spydig" .. Fin hobby dere har!

Skrevet

Noen tror de er så mye bedre enn andre.Har vel verken venner eller ett liv.Eller så er det vel stortsett fjortiser på dette forumet for tiden.Savner gamledager da det var så kosleig og greit her.

Skrevet

Slutt å rop, det er jævlig irriterende!

Blokkbokstaver går mye treigere å lese enn vanlige, så det har ikke noe hensikt.

Har ikke lest innlegget ditt, bare registrerer at du ikke er interessert i å formidle.

Skrevet

Gjesp. Space-tasten er for øvrig til for å brukes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...