Gå til innhold

P-piller og kraftig diare+oppkast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer veldig på om noen av dere vet om hvordan dette virker. Jeg spydde i 2 dager, og fikk veldig kraftig diare i 4 dager etter dette. Tok av mange kilo. Har tatt p-pillen som vanlig og hadde sex (uten ekstra beskyttelse) 3 dager etter at diare stoppet opp.

Er det noen av dere som er blitt gravide slik eller vet dere om sjansen for å bli gravid?

Takk for at du tok deg tid til å lese innlegget mitt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjansen for å bli gravid da er nok ganske stor. Mest sannsynlig det som skjedde da jeg ble gravid med p-pille for noen år siden. Selv om jeg ikke hadde det så ille. Det sies at man skal bruke kondom når dette skjer til p-pillene virker igjen. Mener det skal stå om dette på vedlegget til p-piller.

Det blir vel egentlig som å begynne på nytt igjen med pillene. Altså at det tar litt tid før de er sikker igjen.

Skrevet

Jeg hadde en dag med diare i juleferien og vips var jeg gravid :P I følge legen kommer eggløsning brått på når plutselig en pille uteblir.

Skrevet

Ja, da får jeg se hva neste måned bringer:)

Spent på å teste meg nå jeg! Har 1 barn fra før på 1,5 år så det hadde vært veldig koselig selv om det ikke var helt planlagt:)

Skrevet

Forresten, når hadde dere sex etter at dere hadde hatt diare? Hvor mange dager etterpå liksom?

Skrevet

Om jeg ikke husker feil, så hadde jeg det mens jeg hadde mensen. Jeg hadde alltid tendenser til veldig løs mage hver gang jeg hadde mensen før. I tillegg så varer mensen lenge på meg (10 dager) og el er da ca 4 dager etter det. Jeg har 28 dager syklus, så lengden på mensen spiller ikke inn på den i hvert fall :o)

Jeg tok jo pillene mine til samme tid hver dag, så jeg hadde ikke glemt noen. Men det hjalp ikke i dette tilfellet.

Skrevet

Okei.. Jeg tar 3 brett etter hverandre for så å ha mensen. Dersom jeg hadde tatt 1 brett og så mensen ville jeg hatt eggløsning når vi hadde sex. Men vet ikke om det er litt surr i det siden jeg tar 3 brett etter hverandre..

Skrevet

Akkurat sånn jeg ble gravid første gang. Ifølge legen går pilla da alt for fort igjennom kroppen så den ikke rekker å tas opp... Ikke i mine tanker i det hele tatt, men jeg blei lykkelig mor til ei jente! :)

Skrevet

Åh, da hadde jeg blitt lykkelig tobarnsmor:))))

Gleder meg til å teste meg:)))

Skrevet

(Har forresten endret nick)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...