Gå til innhold

Synes synd på jordmødre som må lukte inn i det aller helligste for og ta imot et barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

både drittlukt for de som driter under fødselen og ellers en ekkel motbydelig lukt fra underlivet. Har selv som student vært med på et par fødsler og begynte og brekke meg når jeg skulle se hvor langt hodet var kommet ned, æsj og uff...

Er vel bare og la være og spise når fødselen er i gang og heller ta klyster før man ankommer føden?? Kan jo ikke være noe verre enn det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som tvinger jordmødre til å være jordmødre. De står fritt til å velge et annet yrke om de synes det er ekkelt med fødsler

Skrevet

Jeg blir helt matt av slike innlegg som dette!

Du har virkelig valgt feil yrke om du ikke tåler naturlige kroppslukter.

En jordmor er på jobb og gjør jobben sin.

de ønsker å gjøre ting så godt de kan for mor og barn.

Det er en fantastisk ting å kunne hjelpe et barn til verden.

Voks opp!

Lakris

Skrevet

er vel ikke verre for jordmødre enn for f.eks barnehageannsatte som også må lukte en god del dritt i løpet av arbeidsdagen.. eller avløsere ikke bare god lukt der heller... men når man velger yrke så er det noen som klarer å se bort fra slike ting..og virkelig elske yrket sitt.

ikke på grunn av lukt og ekkelheter, men på tross av disse.

Skrevet

Slutt og mat trollet, folkens.

Skrevet

Det er jo ikke naturlig kroppslukt da lakris om man driter seg, ut som et voksent menneske, kun om man har lekasje fra endetarmen kan man vel på sett og vis si det er naturlig???

Skrevet

21:11

Jo avføring, urin, oppkast etc alt dette har lukter som jeg betegner som naturlig kroppslukt som en i et helserettet yrke må klare...

Lakris

Skrevet

Det er et stort antall mennesker som tar imot kalver, lam og grisunger, og kua dusjer ikke akkurat jevnlig.

I tillegg har du jo alle dem som jobber med å skifte bleier på eldre mennesker, og ikke minst mødre som skifter bleier på babyer. Uffameg.

Skrevet

Tufs!!!

De har vel fullt og helt valgt jobben sin de da, og jeg synes det virker som de fleste jordmødre trives i jobben sin.

Hva med å være den første til å se/ta i mot et helt nytt menneske da, det må jo være stort det.

Skrevet

ja det er kjempe lurt å la være å spise når fødselen er i gang.. man trenger jo ikke noe særlig energi i en sånn fase....

Skrevet

for en dum skapning du er HI!

en jordmor gir da blanke i hvordan du lukter. hun er der for og ta imot et barn!

Skrevet

Du er jo seriøst fittedum du Hi......

Skrevet

La meg gjette:

Du tok vel KS du HI?

Eller er du så fin at du ikke spiste noe på flere dager? For gud forby at du skulle være uheldig mens du føder det stakkars barnet som må leve med deg.

Hva gjør du når barnet ditt har avføring du da?

Setter den på verandaen til den værste lukta har gitt seg?

Haha, morsomt med slike provoserende innlegg, som er postet nettopp kun for å provosere.

Jaja, underholdene er det iallefall :-D

Blæh

Skrevet

Ha-ha-ha:)

Heia HI! Knallbra innlegg:)

Har også lurt på hvordan de takler det. Fødsel er jo motbydelig, ikke noe vakkert.

Skrevet

jeg fikk klyster,men rakk ikke å drite før jeg måtte begynne å presse. og hadde heller ikke rukket å spist no, da fødselen startet tidlig på morgenen. så unnskyld, jeg dreit på meg da jeg fødte.

men jeg står å bytter andres barns bæsjebleier, både fast og løs...hver dag. regner med at det er for jordmødre som med oss i barnehage, de blir vant til det. skulle jeg brukket meg hver gang en unge dreit på seg, burde jeg nok funnet meg en annen jobb.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...