Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Regner med at han levde på brød og vann... 80 000kr for de tre suitene de måtte ha... Nå tror jeg søren meg jeg skal vurdere å bytte karriere.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Jeg tror det er billigere seter på neste fly som skal til Irak for å si det sånn. Hjelpes, sikkert satt i scene også den skyteepisoden.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Kråker på Plaza? Ja, de lever fett i suitene sine de. Får ørnebiff og champis varje dag
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Tenkte jeg skulle booke et rom på verdens dyreste hotel når vi skal til Dubai, regner med Stoltenberg og co tar regningen ettersom det kan være at jeg er en trussel for landet jeg befinner meg i!!:-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 hehehe OI, skrivefeil der gitt... KREKAR... Pengene jeg skulle ha til norskkurs gikk til Krekars opphold på Plaza... Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå