Gå til innhold

Opplæring i ny jobb...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Å guuud som jeg hater å være ny. Ble ansatt selv etter at arbeidsgiver fikk greie på at jeg er gravid, så jeg vokter meg vel for å være misfornøyd på jobben:)

Men likevel, det er jo null struktur! Avtalen er at jeg skal jobbe to halve dager i uka, men vi kan ikke avtale faste dager for han vet ikke hvilke dager han har brukt for meg. Kom på jobb som avtalt i går og da var det en dame som skulle lære meg opp og ikke visste hva hun skulle lære meg opp i. Det var bare henne på jobb, ikke sjefen, og hun spurte bare hva det var jeg lurte på (Eh, dette er første dagen min. Vet ikke) men hadde ingen oppgaver som minner om de jeg har avtalt at jeg skulle gjøre, nemlig fakturere og bokføre. I stedet ble jeg sittende og sortere noen helt andre papirer alfabetisk....

så skal jeg fly hjemme og vente til sjefen ringer og sier at det er brukt for meg igjen. Hvor mange her ville gått med på denne ordningen - om de ikke var desperate etter jobb:)

Fortsetter under...

Det der høres ut som en bedre avtale for arbeidsgiver enn for deg. Du skal steppe inn på svært kort varsel når det er behov for deg, men får bare betalt for den tiden du faktisk jobber. Hvor kort tid i forveien planlegger den sjefen å finne ut at du skal jobbe, og hva skjer hvis du har andre avtaler?

Jeg ville sett meg om etter en annen jobb sånn i det stille.

Hi igjen.

Vi hadde en avtale om at jeg skulle jobbe på morningen i dag, men fikk melding rett før om at jeg skal jobbe hele dagen i morgen i stedet. Tenker for meg selv at dette går jo faktisk ikke an. Han ville også at jeg skulle komme innom minst en gang i uka etter fødselen, uten å ha noe permisjon. Jeg blir jo bare nødt til å si opp denne jobben her, men gruer meg noe fryktelig til å gjøre det. Men jeg har fortsatt 80% ledighetstrygd. Jeg mister jo den hvis jeg sier opp, stemmer ikke det? Får vente til permisjonen min starter i juni..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...