Eurecaღmed spireღ Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Har lyst på MB men noe sier meg at jeg bør finne mer ut om TFK også. Hvordan er de kvalitetsmessig i forhold til hverandre??
LilleBanan blir storebror Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 har hatt MB og har bestillt TFK, så den har jeg ikke noen erfaringer med enda. Det har vært utallige tråder oppe her med MB, TFK og EW målt opp mot hverandre. bare å søke etter det i søkemotoren her så finner du masse! Jeg personlig solgte MB pga at den blir laaang sammenlagt og tar derfor en del plass i bilen og regntrekket er en fadese. Savnet også justerbart fotbrett, samt at jeg og poden ikke var helt klare for å ikke se hverandre. Ikke hatt denne som bagvogn, har hørt at bagen er lite lun og veldig liten. Men trillecomforten til MB har jeg enda ikke opplevdmaken til, fantastisk! Nå kommer nr 2 og denne gnagen blir det TFK joggster twist med multi x bag. Den bagen er stor og romslig samt at den kan gjøres om til sittedel vendt mot deg når bagperioden er over. Når den blir for liten er det sikkert mye greiere å ha tulla vendt fra meg. Og tfk har justerbart fotbrett noe som er viktig for oss. Men har som sagt ikke hatt TFK i bruk enda:)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Har TFK. Brukt sportsvogndelen til nr. 1 og skal i gang med bagen til andremann nå snart. - Regntrekket er antageligvis like håpløst som på MB. - Bagen er litt større og lunere enn MB (har den vanlige bagen). - Er lett å legge sammen, og blir liten sammenlagt. Mindre enn MB. - Sportsvognen ser litt mer ruvede ut, men den er vel også hakket lengre i ryggen tror jeg. Kan brukes til barnet er minst 5 Jeg har en Simo fra sist som jeg vil bruke i starten av sportsvogntiden hvis jeg føler det er et problem at han sitter vendt fra meg. Men MB kan jo heller ikke snues, så der er jo de to vognene like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå