Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 at elskerinnen venter barn. Han ønsker å fortsette forholdet med dama dersom hun er villig Tror dere hun vil tilgi ham? (de har barn sammen)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 er det elskeren din eller??? Tror ikke hun vil tilgi han. Hvis han blir ledig ville du fortsatt ha han?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 spørs hvordan hun er som person denne forsmådde dama da...noen synes barna går framfor alt og er villig til å tilgi og gå videre for barnas del,mens noen (inkludert meg!) hadde blitt så såret over det som hadde skjedd at jeg hadde aldri i livet klart å tilgi,selv om vi har barn. er det noe man baserer et forhold på så er det tillit,og blir den brutt på det groveste kunne jeg aldri tilgitt... stakkars dame...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 HI nei, det er eksen min, men vi har beholdt vennskapet
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Det er ikke godt å si... jeg var i den situasjonen selv, men vi hadde ikke barn i vårt ekteskap. Jeg valgte å prøve på nytt med han, men to år senere gikk det skeis uansett. det ble rett og slett for komplisert og opprivende... Stakkars kona til kameraten din! Lakris
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Hadde jeg vært dama så ville jeg aldri tilgitt ham. Og hadde jeg vært elskerinnen så ville jeg aldri tatt ham "tilbake" Håper han sitter tomhendt igjen etter dette
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Tomhendt blir han nok. Med bidrag å betale både til HI, dama han snart blir hevet ut fra, og hun som venter barn. Nei, skal man ha barn med tre får man være dame. Så går det i hvert fall rundt økonomisk.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Herregud så dumme dere er. Såklart hun må kunne tilgi han, alle kan gjøre en feil... Har ikke dere gjort en feil i deres liv ? Tviler på han har smelt henne på tjukka med vilje.. Så jeg hadde tilgitt han hvis han ba om tilgivelse og ønsket å fortsette forholdet iallfall. Makan til negative bitch ladies her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå